shiteelin -

Vart med lilla Thea!

Godkväll! xDDD
Har precis kommit ut ur duschen, ska snart läsa igenom svenskan några ggr till så att jag kan det tills imorgon, eftersom vi har prov.
Idag gick jag ju iaf till skolan, efter skolan drog jag och Thea hem till henne, så vi har pluggat hela dagen, men vi har faktiskt kunnat ha riktigt kul samtidigt! Vi skjutsade hem henne för inte så länge sen. Har typ tränings värk i magen efter att ha skrattat så mycket, och jag känner att vi var riktigt duktiga som faktiskt kunde plugga bra samtidigt!

I morgon så ska jag till skolan som vanligt, efter skolan så får vi se vad som händer, för det är inte riktigt säkert ännu.
Men nu ska jag fixa svenska sen gå ner och vara lite social med mina päron!
KyssN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0