shiteelin -

Syster!

Hejsan hoppsan! :D
Har precis duschat, kom hem från Elvis vid 21, så satt coh snackade med mamma om lite planer som jag och Elvis har under året! Shit vad taggad jag är! Kan berätta det sen.
I dag gick jag iaf till skolan, allt var som vanligt, samma gamla vanliga lektioner. Efter skolan drog jag och Elvis till Haninge Centrum för att köpa lite nödvändiga saker, men ist fick vi med oss ett varsitt par GRÖNA mjukisbyxor! Helt awesome!
Sen efter det drog vi hem till henne, käkade och bara hade skit kul!
Så har haft en riktigt nice dag!

I morgon ska jag ha skola som vanligt, sen efter skolan drar jag hem till André så får vi helt enkelt se vad som händer. Men mer om det då!
Nu ska jag kolla film en liten stund sen sova, puss!
är riktigt trött o sliten på bilden, men bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0