shiteelin -

Spricker snart!

Hejsan sötnosar! :)
Sitter just nu och pratar med älskling i telefon och har precis käkat, så är skit mätt.
Men i dag har jag varit med min älskling hela dagen, vi kollade på film, käkade på Donken, var lite med hans lille syrra, var ute i snön osv. Så har haft riktigt kul!
Åkte hem vid halv 18, så kom hem för inte så jätte länge sen.

I morgon har jag halv studiedag så jag slutar runt 12, efter det så ska jag vara med min saknade lille Elvis! Lillskiten har ju varit sjuk så jävla länge :( Men ja vad vi hittar på märker vi då.
Nu ska jag kolla lite kläder och fortsätta prata me min bebis så hörs vi imorgon eller senare!
Puss!


repris typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0