shiteelin -

Shopping med Camilla

Hejhej! :)
Käkade för ett tag sen och sitter just nu och kollar bloggar, snackar med Elin och kollar runt lite på fb.
I dag så vaknade jag 10, gick upp efter en stund och började fixa mig, gick mot tåget och mötte Camilla på tåget, så åkte vi in till Haninge Centrum, kollade runt sen satte vi oss på Espresso House och tog en varsin latte. Sen åkte vi hem till mig, vi gick runt i hela Tungelsta och bara snackade. Så har haft riktigt kul!

Fick tyvärr inte med mig något speciellt hem, bara en mascara. Men de var ju de som behövdes så jaa.
Men i morgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska vara med Thea men inte helt säkert så vi får se helt enkelt :)

Puss!
mobbad cp fdhjfkjgfhdx bild...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att vara med och tävla om att bli dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-41.html#comment

2012-01-04 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0