shiteelin -

Rubrik

Sitter just nu och kollar igenom alla bilder jag har på datan, satt precis där nere och kollade på tv, men tröttnade så satte mig här.
Men idag så kom ju Thea hit, vi hade en liten modell dag, så vi fotade massor och fixade hennes blogg, så jag har haft riktigt kul! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade åt allt, det behövdes!

I morgon vet jag inte vad jag ska göra, men ska väl typ vara hemma och sova! Skulle vara riktigt skönt faktiskt! Men nu ska jag kolla klart alla bilder så hörs vi!
Puss!
bild från när vi var ute och gick!

Kommentarer
Postat av: mimi

gud va fin blogg :O

men va ska du göra ikväll?

2012-01-05 @ 23:30:19
URL: http://themimi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0