shiteelin -

Rubrik här kanske?

Tjenare tjenare! ;D
Sitter och lyssnar på musik, chattar med Älskling och smsar med Elvis. Sitter och väntar på att pappa ska komma hem med mat. Svinhungrig!
Var ju i skolan i dag, hände inget speciellt alls, bara vanliga lektioner och så hade vi No prov också, så jag hoppas det gick bra!
Efter skolan gick jag hem så var André där och väntade på mig, sen gick vi upp och kollade på film och snackade osv. Mysigt!


I morgon ska jag gå till skolan,  efteråt vet jag inte vad som händer men det märker vi då.
Men nu ska jag fortsätta chatta med André och läsa lite bloggar och så.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ElviS with the big S

DU ÄR SÅ FIN KVINNA. GÅ OCH BAJSA PÅREJ.

2012-01-31 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0