shiteelin -

Måste blogga av mig lite!!!

Hej sötnosar! Det var ett tag sen! :)
Har ju haft en liten blogg paus och kommer fortsätta med det men jag måste bara få blogga av mig lite.
För det första är jag på såhääääääär glad! Var riktigt länge sen jag var på så bra humör!
Den här veckan har jag iaf -

Tisdag - Skolan började som vanligt och hade vanliga lektioner, efter skolan var jag med Elvis!

Onsdag - Skola, efter åkte jag, Maja och Elvis till Haninge Centrum och kollade efter praoplats!

Torsdag (idag) - Skola, efter träffade jag André och kollade film och lite så!

Detta händer i veckan -
Fredag - Carro sover här!
Lördag - Antagligen vara med Carro eftersom hon slaggar här!
Söndag - Träffa André igen!
Så ja detta har och kommer hända den här veckan!
Men nu ska jag kolla fb och sånt så hörs vi!
Puss!


nån mobbad skit..

Kommentarer
Postat av: Emma

Din tröja de fin,höh^^

2012-01-20 @ 23:12:17
URL: http://skuuumast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0