shiteelin -

Jag fortsätter väl lite smått då!

Hej finisar!
Ni ville ju att jag skulle fortsätta blogga så jag gör väl det, men kommer nog inte ha så super bra uppdatering eftersom skolan har börjat och det är rätt mycket nu.
Jag kommer INTE göra designer längre, så ingen ide att ni frågar.

Men under tiden jag inte har bloggat har jag hunnit göra massor, jag har fått pojkvän, umgåtts med massa kompisar, skrattat så jag får träningsvärk i magen, gått på bio osvosv. Men den här helgen har jag varit med Emma, sovit hos Elvis, varit med André så har haft riktigt kul!
Men idag är jg iaf hemma och är sjuk, vilket jag hatar! Så jag har bara suttit hemma, sovit, glott på tv osv. Men hoppas jag får gå till skolan så snart som möjligt!

Nu ska jag fixa lite med bloggen tror jag, så hörs vi sen, Puss!♥

Kommentarer
Postat av: filippalofsved

Hej! :D

Du har verkligen en jättefin blogg!, checka gärna in min med!

Om du har twitter med så får du jättegärna följa mig!

@filippalofsved

pussar&kramar!

2012-01-23 @ 15:57:21
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0