shiteelin -

Hos min ex fru!

Tjena tjena! :D
Sitter just nu hemma hos Elvis och lyssnar på musik typ. Ska slagga här så det här blir nog mitt sista inlägg för kvällen.
Men iaf, i dag vaknade jag typ jätte sent, Elvis kom hit vid 15 så snackade vi mest, sen drog vi hem till henne, snackade och lyssnade på musik och sen käkade vi. Våran kväll kommer väl bestå av massa film och massa tjejsnack och kanske lite telefonsamtal.

Sen i morgon så ska jag nog vara med henne den större delen av dagen, en blire dra hem och duscha!
Men nu ska vi kolla runt lite så hörs i morgon! PusS!
här får ni en SKIT ful bild på oss!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2012-01-03 @ 14:02:27
URL: http://tayzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0