shiteelin -

Gladiatorerna!

Sitter just nu och smsar med Elvis och har precis duschat. Innan det satt jag och kollade på Gladiatorerna! Snacka om att få tillbaka gamla barn minnen.
I morgon blir det iaf ändrade planer, skulle ju varit med Elin, men hade helt glömt bort att jag skulle vara med Elvis. Så jag och Elvis ska gå och se på bio, det blir New Years Eve, med en av våra favvisar i filmen ;) ZAC EFRON! :D Sen så slaggar jag hos henne så de blir riktigt nice! :D

Men nu ska jag fortsätta planera lite inför imorn så hörs vi imorgon eller kanske lite senare!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: majan

Hej Elin! checka gärna in min blogg, har börjat skriva igen:) <3<3<3<3<3<3<3

2012-01-09 @ 13:58:19
URL: http://kristallkronansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0