shiteelin -

1 Januari 2012

Hej sötnosar! ♥ :D
Har precis käkat med mamma, kom hem från Felicia också nästan precis innan!
I fredags sov jag ju hos Elvis tillsammans med Felicia, Emelie och Maja, vi gjorde inget speciellt, pratade och sånt vanligt. Vi somnade väl runt 3 tror jag, vi vaknade 11 och så gjorde jag och Felicia i ordning oss sen drog vi, vi skulle nämligen lämna lite saker till Thea och hämta lite grejer som Felicia behövde ta med sig till sin morsa. Sen drog vi hem till henne, köpte godis och sen käkade vi middag och satt vid datan och sen var det NYTT ÅR!
Sov ju även där också hade super kul!

Vi vaknade runt 11 och så fixade vi oss, sen skjutsade som hem för för dom skulle åka iväg så nu sitter jag här!
Jag skulle egentligen vara med Carro, men det blev inte riktigt så ;) Så jag får helt enkelt bara sitta hemma och ta det lungt!
Puss!
nån ful gammal skit bild, men de får duga för nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0