shiteelin -

The week!

Sitter just nu inne på rummet och har precis käkat middag, ska strax gå ner och käka lite glass, sen blir det tv mys med familjen tror jag.
Idag var jag på kalas hos min kusin Natali som fyller 9, så vi var där och fikade osv. Sen åkte vi till Haninge Centrum för att shoppa lite, så fick med mig lite saker. Visar er senare.
Sen åkte vi hem, sen dess har jag bara tagit det lungt.

I morgon börjar praoen, så jag börjar kl 9 så ska jag åka och praoa på dagis i Lida, ska bli roligt, alla barnen är ju så söta. Dom är ju från 1 - 3 år. Ska bli super kul!
Vet inte riktigt när jag slutar men jag uppdaterar er så fort jag kan.
Men nu ska jag gå ner innan glassen smälter så hörs vi i morgon.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0