shiteelin -

Så går det..

Hej finisar!
Sitter just nu inne på rummet och lyssnar på musik och bara tar det lungt.
Igår var jag i skolan såklart, efter det gick jag och Elvis hem till mig och packade sen gick vi hem till henne så kom Maja, Emelie och Felicia dit så hade vi en tjej kväll, och så sov alla där. Vi hade värkligen skit kul! Vi somnade väl runt 1 skulle jag tro, och vaknade ganska tidigt eftersom alla skulle iväg. Så jag kom hem vid 14 typ.

Idag/ikväll händer det inget speciellt, ska bara vara hemma med familjen och ta det lungt, orkar inte göra så mycket annat för tillfället.
Men nu ska jag käka lite så hörs vi.
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad gjorde ni för nåt,förutom att snacka :)

2012-02-11 @ 19:30:25
URL: http://skuuumast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0