shiteelin -

Next - Dagis -.-

Godmorgon! :)
Sitter färdig fixad och väntar på att tiden ska gå sen blir det prao igen. Usch känner ingen lust alls med alla skrikande barn och blööh.
I går låg vi och snackade med Oscar på skype skit länge, kul! Och så kollade vi på BigBrother och film. Så vi la oss vid 12. Så vi är lite trötta kan man säga.

Felicia har iaf dragit nu för hon har en lite längre bit att åka så hon behövde åka tidigare.
Men nu ska jag gå ner och bara vänta så hörs vi senare efter jag slutat.
Puss!


repris men aja..

Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Oscar, Din kille eller? ;)

2012-02-20 @ 11:33:30
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

hej :) Jag har en tävling med nelly, asos, have2have och mylovebasket där du kan vinna vad du vill ur min lovebasket! Där finns massa fina fest klänningar, jeffrey campbell-skor, converse och massa annat! Vore superkul om du var med :) Du hittar tävlingen på länken här bredvid: http://vadfanskajagheta.se/tavling-folj-min-lovebasket-och-vinn-valfritt-plagg/

2012-02-20 @ 15:30:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0