shiteelin -

Måndag..

Har precis fixat klart mig, ska strax gå ner och äta lite frukost innan jag går mot bussen. Ska ju som sagt praoa på dagis nu i 2 veckor, så det ska bli riktigt kul, men jag kommer nog vara riktigt utsliten efter ett par dagar.
Idag efter jobbet så ska jag väl bara vara hemma eller så ska jag försöka hitta på något med nån, vet inte riktigt hur det blir, så det får vi se då.

Men som ni märker har min uppdatering varit mycket bättre senaste dygnet, och det är för att jag har fått tillbaka blogglusten nu när bloggen har ny design osv, så ska försöka satsa på bloggen nu medans jag vill.
Men nu ska jag gå ner och käka så hörs vi senare,
puss!



Kommentarer
Postat av: du vet vem..

du är så jävla fin gumman saknar dig som fAN :(

2012-02-15 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0