shiteelin -

RUBRIK!

Hello bby's!
Sitter här med Elvis och har precis spelat sims ett par timmar. Förlåt för min usla uppdatering men ni vet att jag har varit upptagen, om ni läst!
Igår så vaknade jag och gjorde mig i ordning nästan på en gång, åkte till centrum lite snbabbt med mamma för att köpa cheescake, eftersom jag firade Elvis lite igår! Vi pratade mest, spelade sims och kollade på Red Riding Hood. Skit bra film! Sen så sov jag  ju där.

Idag så har vi mest spelat sims och pratat och lyssnat på musik, Elvis sover här hos mig ikväll, så det kanske inte blir så super bra update direkt men det fattar ni nog!
Nu ska vi kolla runt lite och vara lite sociala så puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0