shiteelin -

NO

Hejsan svejsan! :)
Kom typ hem för inte så jätte länge sen, ska strax käka något sen blir det plugga No eftersom det är prov i morgon. Men det går nog bra, hoppas jag!
Ja, det var ju skola som vanligt idag, inget speciellt alls. Fast har haft rätt så kul idag, eftersom jag hade så tråkigt i går så fick jag skratta riktigt mycket! Vilket värkligen behövdes!
Nu efter skolan så tog jag och Elvis sällskap på vägen hem, stog och skrattade och pratade ett tag. Sen gick vi åt varsitt håll.


Men nej, nu ska jag börja plugga förfullt så jag får något gjort!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag undrar vart man ska maila om man är intresserad av att få en design!?

Tack på förhand

//Fanny

2011-11-28 @ 18:37:14
URL: http://fannyjuliabeata.blogg.se/
Postat av: rebecca

När kommer min deeesign? :D <3 <3

2011-11-28 @ 20:21:53
URL: http://beccasssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0