shiteelin -

Morn!

Godmorgon/Hej sötnosar!^^
Vaknade för inte så jätte länge sen, har precis varit nere och käkat. Sitter och lyssnar på musik och kollar lite bloggar osv. Ska nog troligtvis fortsätta med alla designer snart!
Idag så ska jag bara ta det lungt, och fixa lite saker inför imorn ;) Vad får ni inte veta, för personen de är till läser bloggen.  Tänkte iaf att jag skulle pyssla lite med pärlplattor idag, sugen på lite nya örhängen ;)

Imorn så ska jag vara med Elvis, ska slagga där också. Ska även fira henne eftersom hon fyller år idag! Vad som händer mer får ni veta då :)
Nu ska jag gå och hämta min burk med pärlor så hörs vi lite senare!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2011-11-08 @ 23:08:25
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0