shiteelin -

Mobilinlägg - tyvärr...

Hej bby's! :D
Förlåt för att jag inte har uppdaterat förns nu, men tyvärr så har jag inte haft tid innan.

Dagen började med att jag gick upp och fixade mig och så, sen var de skola(ofc) i skolan var det inget speciellt, vanliga lektioner bara. Efter skolan drog jag hem till Elvis och va med henne. Vi lyssnade på musik och hade MASSA girltalk, som alltid. Sen vid 21.00 så gick jag hem.

Sen nu sitter jag här ny duschad och fräsch inför imorgon. Eftersom att jag inte kommer sova hemma imorgon så blir det nog ganska dålig uppdatering.

Men nu ska jag kolla på Easy A och sen sova tror jag, så vi hörs mer imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0