shiteelin -

Käkat precis

Sitter och har precis käkat, kom hem för inte så länge sen också. Sitter och ska börja plugga strax.
Idag så har jag ju varit i Haninge Centrum med Thea. Vi kollade massor och käkade lite. Sen drog vi hem, så träffade vi på Felicia vid skolan, där vi satt och pratade och så innan Thea skulle ha utvecklingssamtal. Så gick hem vid halv 7, sen käkade jag och nu sitter jag här.


Imorrn är det vanlig skol dag, skit soft! Inga jobbiga lektioner direkt. Sen på fredag händer det lite grejer också. Men det får ni veta då.
Nu ska jag börja plugga lite So så hörs vi senare!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Felicia'N

Tror du att min designe blir klar i helgen? :)

2011-11-17 @ 10:30:26
URL: http://ffeeliciaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0