shiteelin -

Hemma från handen!

Hej sötnosar!
Förlåt att jag inte bloggar förens nu, men har inte haft tid.
Dagen började med att jag gick till skolan, i skolan var de vanliga lektioner, efter skolan så drog jag, Thea och Felicia till centrum. Där kollade vi på lite grejer, sen typ drog vi till tåget, där mötte vi Ludde(Theas storebrorsa). Så åkte vi till VH, där alla gick till olika bussar, så alla blev helt alone tillslut.

Så nu har jag kommit hem, käkat och målat naglarna lite. Blev bara vanliga naglar mer lite rasta färger på ;) Så nu sitter jag och messar med Elvis, chattar med Felicia och lyssnar på musik. Men nu ska jag kolla lite bloggar så hörs vi sen, eller imorrn. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har länkat dig nu! ;)

2011-11-15 @ 19:36:59
URL: http://nathalieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0