shiteelin -

Glömde blogga! :o

Hej sötnosar!
Förlåt att jag bloggar nu lite senare när jag har haft tid att blogga. Men jg glömde helt bort det. Inte bra! Men nu kommer ett litet inlägg iaf.
Idag har det bara varit en galet soft dag i skolan, hada bara 4 lektioner, skönt som fan! Nu efter skolan har jag inte gjort speciellt mycket, kom hem, gjorde engelska läxan och käkade. Och ja nu sitter jag här. Ska strax börja med lite designer. Usch jag orkar värkligen inte, men nu ska dom göras! Ni har ju väntat så länge.

Imorn kommer min underbara älskade Elin hit! Inte träffat tjejen på 2 år! :O Ska bli galet kul. Hon slaggar även här. Så räkna med ganska dålig update!
Nu äre designer som gäller, sen blire duscha och fräsha upp sig inför morgondagen.
Puss!


mobbad!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Nä, fin kära du<3

2011-11-10 @ 17:21:36
Postat av: izabella

hej jag har börjat blogg på myshowroom så jag undrar om du kunde gör en header till mig?:)



det var jag som hade iizabellaeriksson.blogg.se som du skulle göra design åt, men jag vill bara ha header.

kram!

jag skickar ett nytt mejl till dig!:)

kram<3

2011-11-11 @ 16:36:07
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0