shiteelin -

Gjort pärlplattor hela dagen...

Har precis gjort massa pärlplattor, det vill säga örhängen och nyckelringar! Ni kan få se dom en annan dag. För min kamera är tyvärr död. Iaf, sitter just nu och kollar runt lite på bloggar och svarar på kommentarer och sånt, ska strax duscha tror jag, men först ska jag slå in Elvis presenter ;)
Hela min dag har bestått av att sitta vid köksbordet och gjort örhängen! Nu har jag inga ideer kvar, inte för tilfället iaf.

Nu ikväll så blir det "ta hand om mig själv kväll" behövs, är riktigt sliten och o fräsh känns det som. Så ska duscha och ha inpackning osv. SKÖNT!
Imorgon så kommer min uppdatering nog vara väldigt dålig, eftersom jag ska vara med Elvis hela dagen och sen så sover jag ju där. Så jag kommer inte ha tid att tänka på bloggen tyvärr. Men kanske hinner med ett lite inlägg innan jag drar till henne, eller små mobil inlägg.

Nu ska jag gå och slå in hennes presenter så hörs vi!
Puss!
LONG TIME AGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0