shiteelin -

Elvis har precis dragit!

Hej sötisar! :)
Elvis har precis dragit hem och jag sitter och lyssnar på musik, ska strax läsa "Flugornas herre" måste hinna läsa ut den till på måndag och jag ligger på sida 15 -.- Hoppas jag hinner!
Idag har vi inte gjort något speciellt alls, vi vaknade halv 1 typ riktigt skönt att sova så länge! När vi hade vaknat så satte vi igång datan osv och bara chillade, sen gick vi ner och käkade och gick upp och gjorde samma sak. Sen skulle hon dra så vi har bara haft det allmänt chill!
Min dag kommer bestå av läsning till 1000, måste få slut på den jävla boken!

Imorn blir det inget planerat! Ska nog mest sitta hemma och plugga, läsa ut boken, matte, usch så mycket, ska även städa rummet och sånt. Riktig skit söndag med andra ord!
Nä nu ska jag börja läsa så får vi höras senare!
Puss!


BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0