shiteelin -

Vidare mot Maja!

Hej finisar!
Nu sitter jag och Elvis i hennes soffa och försöker få tiden att gå. Vi ska dra till Maja om ett tag för julbak med tjejerna! Ska bli riktigt mysigt, och det blir ju extra mycket jul stämning nu när det snöar också.

Igår efter skolan så följde vi med Felicia till konsum, sen drog vi till mig, packade, drog till Elvis. Där satt vi och pratade, sen snackade vi lite i telefon med typ Henke o hans kompis? Elr nåt. Sen kollade vi film! Sen typ somnade vi!

Idag vaknade vi typ 12 och låg och pratade i evigheter sen käkade vi frukost/lunch.

Senare vid typ 16 så kommer jag vara hemma hos Maja med tjejerna så får vi se när jag bloggar igen! Puss!

Världens finaste driv bild....


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej:)

Jag tycker om din design och undrar om du skulle vilja göra en design till mig ?

jag har blogg från devote fast ska fixa en från blogg.se nu men kan inte med deras design! skulle va jätte snällt om du vill det

Hej då:)

2011-12-17 @ 19:02:52
URL: http://littlefanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0