shiteelin -

Ursäkta mig!

Hejsan svejsan!
Sitter just nu här och har precis pluggat svenska. Är klar för kvällen iaf. Käkade för inte så länge sen också.

Idag har de varit skola såklart, efter skolan drog jag, Felicia och Thea till centrum för att kolla praoplats till vecka 7 och 8. Sen efter det så drog vi till VH och spolade, tog en 20 minutare. Känner mig lite brunare och fräschare nu. Skönt att inte vara lika likblek.
Sen efter det så drog vi hem allihopa, men Thea följde med mig för hon hade inga nycklar så hon var här en liten stund.

Igår bloggade jag ju inte alls. Men Felicia var här och vi satt och pluggade en hel del. Sen gick vi ut ett tag sen skjutsade vi hem henne. Sen på kvällen så vart jag väldigt deppig och klarade inte av att göra någonting. Så kände inte för att blogga för då skulle det bara gå it över bloggen.

Men nu ska jag kolla lite bloggar så hörs vi sen. Puss!

Bilden har inte med inlägget att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dig sötan ? :D Kram

2011-12-07 @ 16:55:28
URL: http://tjokung.blogg.se/
Postat av: tusse

Du får gärna vara med i dagens blogg hos mig om du vill! :D



Förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2011-12-07 @ 21:55:01
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0