shiteelin -

Precis kommit hem från Maja

Hello! C:
Sitter just nu inne på mitt rum och har precis kommit hem från Maja. Har haft riktigt kul.
Så igår åkte jag ju till Maja, för att ha julbak med tjejerna, sen så slggade jag, Elvis och Felicia där, vi typ lyssnade på musik, snackade med Henke i telefon och lite sånt. Sen somnade vi runt halv 3 skulle jag tro.
Så idag vaknade vi kl 11, gick upp, käkade, städade och sen drog vi och köpte chips och julmust och kollade på Legally blonde. Så har haft det riktigt mysigt.
I morgon är det helt vanlig skoldag, inga konstigheter. Sen på tisdag så har vi julavslutning. Men det tar vi mer om då!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Josephine

Tjabba Elin!



Tänkte höra om du hade lust att göra en bloggdesign till mig? På blogg.se ska starta där igen med en ny blogg... Eftersom devote är så himla segt.. -.-

2011-12-19 @ 08:59:00
URL: http://www.desperately.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0