shiteelin -

Pluggat!

Hej Sötisar!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att det bara blir mobil inlägg och super dålig uppdatering men jag har inte riktigt tid med bloggen den här veckan. Det är i helgen som våra betyg sätts så måste vara klar med allt. Så då blir det en del pluggande, vilket går före bloggen! Men nu ska jag iaf berätta vad jag gjort.

Vaknade som vanligt, drog till skolan, hade lektioner som vanligt och sen efter skolan så drog jag hem till Elvis, vi käkade mellis sen pluggade vi på som fan! Sen vart det middag sen lite mer plugg och sen vart det Glee och nu är jag hemma. Så ja ingen data tid!

Imorgon kommer det nog också bli dålig uppdatering för efter skolan så ska jag stanna kvar på läxhjälpen och jobba med prov och sånt, så kommer hem senare än vanligt.

Men nu ska jag läsa lite sen blir det sova skulle jag tro. Puss!

Random pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0