shiteelin -

Pluggat ett bra tag nu...

Hej babe's!
Sitter just nu inne på rummet och har precis pluggat ett bra tag nu. Väntar på att maten ska bli klar för bärjar bli riktigt hungrig.
Iaf, jag gick till skolan idag iaf, så jag inte missar så mycket. Så det var vanliga lektioner, sen efter skolan så gick jag och några tjejer i klassen, på läxhjälp. Sen drog jag hem.
Så ja nu sitter jag här alltså.

I morgon blir det skola igen som vanligt, efter det så ska jag slagga hos Elvis, ska bli riktigt kul! Har inte vart med henne så mycket på sista tiden. Så ja räkna med ganska dålig uppdatering då.
Nu ska jag fortsätta plugga lite så hörs vi senare! Puss



Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejhej:)

fin blogg ! kolla gärna min ! och fråga nån fråga på frågestunden ! :)

2011-12-02 @ 16:38:38
URL: http://Alexandralinnea.devote.se
Postat av: izabella

Heej!

Jag har skickat tillbaka ett mejl till dig om headern. kolla så fort du ser min kommentar är du gullig

kram<3

2011-12-02 @ 19:03:58
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0