shiteelin -

Min update SUGER!

Hej bby's!
Jag vet att min update är riktigt dålig, men jag har värkligen inget att blogga om, nu har jag lite eftersom  jag tog med kameran till skolan igår. Så nu kommer ni få masser av bilder!
Igår var vi ju i skolan till halv 5, efter det gick jag hem och packade för sov ju hemma hos Elvis med Maja, Emelie och Felicia! Hade en väldigt skum kväll! Men vi kollade film och sånt. Somnade halv 3 tror jag.

Sen idag så vaknade vi 11, sen började vi fixa oss så åkte dom in till stan, jag kunde tyvärr inte så jag drog hem när dom åkte.
Så gick hem, käkade och bara tog det lungt.
Så nu ska jag kolla film eller nåt, orkar ingenting just nu.
Puss!


Söt bild på Elvis o Emelie från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0