shiteelin -

Kusiner!

Sitter just nu inne på rummet och gö inget speciellt, kusinerna Emma och Enja var här ett tag, men nu har dom gått hem. Men nu har kusinen Natali kommit hit, hon ska sova här också.
Idag så var det skola såklart, efter skolan stannade jag och gjorde matte prov, sen stannade jag och Thea kvar till kl 17, vi var med Emma K, Mimmi, Lukas, Andre, Jodde och Tilling, sen skulle dom ha träning så då följde vi med ner till idrottshallen, då drog Mimmi och Lukas, så jag, Thea och Emma K satt och kollade på, sen skulle alla vi dra hem.
I morgon så vet jag inte vad som händer, ska väl hitta nåt att göra iaf. Men vi hörs kanske sen. Puss!
HEMSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0