shiteelin -

2011

Detta har hänt under året!
Januari -
Jag såg ut såhär..
jag & Emma var mycket närmre kompisar
Februari -

Jag och Elvis åt Ben & Jerry hela tiden!
Jag och Elvis stog ofta framför kameran
jag såg ut så..
jag och Emma stog ofta framför kameran
Mars -

Emma Öj hade fest
såg ut så
April -

hade tjej kväll med Emma Ö och Emelie
Såg ut så
Maj -



såg ut som jag vet inte vad..
jag fick en iphone 4
Juni -

Var väldigt mycket med Maja, Felicia och Elvis
Vi åkte till rudan med klassen
vi hade skolavslutning
jag då..
Juli -



slingade håret och såg ut så
jag och Elvis åkte bil i flera timmar till Göteborg!
Augusti -





Var i Göteborg med Elvis!
såg ut så
Elvis var lika söt som vanligt!
Jag köpte löshår
September -

hade skräcknatt med tjejerna
såg ut som jag gjorde
färgade håret mörkbrunt
Oktober -



Jag och Emelie hade fest!
Thea och jag hade nagelfix!
färgade löshåret o såg ut så
November -



började se ut så här
Thea posade i skolan!
jag skaffade tumblr.com
December -





Muppade oss i skolan!
och slutade i det här utseendet!
de var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0